SIAPA TAKUT SIAPA?

View previous topic View next topic Go down

SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  che gu biase on 20th April 2009, 22:13

Ramai lelaki takut bini tetapi majoriti enggan mengakuinya secara jelas. Alasan berikut sering mereka ungkapkan.

“Aku tak takut bini, cuma bini tak takut aku”

JOM KITA BINCANGKAN

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  che gu biase on 20th April 2009, 22:16

SAJA2 UNTUK HANGATKAN SUASANA

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  .:Chaos:. on 21st April 2009, 00:25

topik maut ni...

bleh terbakar forum ni... apapun layanzzzz...

.:Chaos:.
Administrator
Administrator


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  langbuana on 22nd April 2009, 20:10

bini aku ok jer.. aku keluar balik lewat pun takder masalah.. sampai kadang kadang aku pulak yang rasa bersalah.. camno tuh..

langbuana
User
User


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  che gu biase on 14th May 2009, 15:42

zalim 3x

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  afroluke on 31st May 2009, 02:49

Sapa takut sapa? topik ni memang best kalu dibincangkan.. Dalam persoalan hidup berumah tangga sepatutnya tidak timbul soal sapa takut sapa jika tidak melakukan sebarang kesalahan yg serius.. Melainkan jika salah seorang ada melakukan perkara yang diluar jangkaan seperti isteri ada lelaki lain atau suami ada perempuan lain.. masa tu mungkin timbul perasaan takut kpd isteri atau takut kpd suami sekiranya terhidu perbuatan tersebut.. tapi ada juga perkara lain yang bleh membuatkan soal ni timbul... macamana.. jika si isteri tidak memahami diri si suami atau si suami tidak memahami si isteri... sebenarnya banyak perkara yg bleh mencetus perkara ni.. nak cerita banyak2 tak larat lak nak taip.. kesimpulannya, ini ialah pendapat saya, minta maaf sekiranya tidak menepati cara org lain... cara saya ialah mengamalkan cara hidup mudah dan sederhana seperti yang dianjurkan dalam Islam... ikut saja landasannya pasti akan selamat dunia dan akhirat... InsyaAllah... afro

afroluke
User
User


Back to top Go down

kepada admin

Post  identity on 16th September 2009, 09:31

knapa forum nie sepi je.. dh lama diaorg x masuk sini.. what

identity
User
User


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  .:Chaos:. on 16th September 2009, 23:10

hmmm... entahla, mungkin forum ni pakai freeforum nak loading lambat kot. so, diaorang prefer forum guru yang laju sikit.
apa lagi, dah alang2 join sini, kita sama2 meriahkannya...

.:Chaos:.
Administrator
Administrator


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  che gu biase on 12th November 2009, 08:57

jom meriahkan

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: SIAPA TAKUT SIAPA?

Post  Sponsored content Today at 18:24


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum