MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

View previous topic View next topic Go down

MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  .:Chaos:. on 3rd April 2009, 21:22

Apa pendapat anda apabila ada cikgu dapat naik gaji dengan hanya meniru dalam peperiksaan ptk? mcmana dengan duit tersebut... bolehkah dibelanjakan untuk anak dan isteri??? sila komen..


nothing

.:Chaos:.
Administrator
Administrator


Back to top Go down

Re: MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  che gu biase on 4th April 2009, 13:41

nak meniru apanyer.. kiri lain.. kanan lain.. depan lain ...belakang pun lain... hentam sajalaaa labi....
agak2 A dah banyak tanda plk B pastu C kemudian D..
kan kita belajar pemilihan items ujian ABCD ke balance huuhuhuuhuhuu

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  .:Chaos:. on 7th April 2009, 20:02

che gu biase wrote:nak meniru apanyer.. kiri lain.. kanan lain.. depan lain ...belakang pun lain... hentam sajalaaa labi....
agak2 A dah banyak tanda plk B pastu C kemudian D..
kan kita belajar pemilihan items ujian ABCD ke balance huuhuhuuhuhuu

betul tu che gu biase...
yang musykilnya, mcmana plak yang main hantam sama itu jawapan ble lulus?
yang baca buku bagai nak gila ble x lulus...


PTK oh... PTK

.:Chaos:.
Administrator
Administrator


Back to top Go down

Re: MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  afroluke on 13th April 2009, 22:05

Org kata ada kouta utk lulus ptk ni.. ntah la betul ke tak.. Harap2 jgn la cam tu.. dah 4 kali amik ptk ni.. bulan 8 ni malaih nak daftar sebab bulan posa.. nak tunggu antara kertas pertama dgn kedua tu lama gak.. makan sejam.. tahun depan baru daftar yg seterusnya kalau yg baru lepas ni tak dapat 4...

afroluke
User
User


Back to top Go down

Re: MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  che gu biase on 16th April 2009, 20:45

pegi je peksa... sampai lulus.. bukan kena bayar..

che gu biase
Members
Members


Back to top Go down

Re: MENIRU DALAM PEPERIKSAAN PTK NAIK GAJI...

Post  Sponsored content Today at 18:25


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum